Story-based Learning- Μαθαίνουμε μέσα από ιστορίες

2024-04-08

Ένα σημαντικό ποσοστό της εισαγωγής στο νέο γλωσσικό υλικό στην τάξη των Αγγλικών παρουσιάζεται μέσω ιστοριών. Η αφήγηση, η εικονογράφηση που την πλαισιώνει και η δυνατότητα για μεγαλόφωνη και πιο παραστατική ανάγνωση διευκολύνει την πρόσληψη νέων δομών, την εξοικείωση με τη γλώσσα και την εκμάθησή της.

Δ' Δημοτικού – Hansel and Gretel

Αφορμή στάθηκε η επίσκεψη της τάξης στο Πάρκο των Χριστουγέννων. Το κλασικό παραμύθι των αδερφών Grimm «ζωντάνεψε» στην τάξη, οι μικροί μαθητές έβαλαν σε χρονολογική σειρά εικόνες από συγκεκριμένες σκηνές και κατέληξε στη δημιουργία του δικού τους σπιτιού από ζαχαρωτά. Οι μαθητές εξοικειώθηκαν με το λεξιλόγιο της οικογένειας, της ζαχαροπλαστικής και της παροχής οδηγιών για την τελική κατασκευή.

Γ' Δημοτικού – Froggy gets dressed

Ομαδική εργασία με στόχο την εξοικείωση των μαθητών με την ενδυμασία και τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη. Οι μαθητές στη συνέχεια παρακολούθησαν βιντεοσκοπημένη τη δραματοποιημένη εκδοχή του παραμυθιού.

Δ' Δημοτικού – Elmer

Η κλασική ιστορία του Elmer εισήγαγε τους μαθητές στο απλό λεξιλόγιο των χρωμάτων και του ζωικού βασιλείου αλλά και στην πιο σύνθετη έννοια της διαφορετικότητας και ολοκληρώθηκε με τη δημιουργία μιας μεγάλης αφίσας, στην οποία επιστρέφουμε τακτικά στο πλαίσιο της διαθεματικής προσέγγισης για την εισαγωγή νέων εννοιών 

Τηλέμαχου 23 , Κομοτηνή
Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα 2021
Υλοποιήθηκε από τη Webnode Cookies
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε